välkomna mitt herrskap!

Jag skulle vilja påstå att det som i denna stund händer, är början påen ny era. Människor kommer att tala om före och efter- W Victoria bloggen. Redaktioten består av D. trump, Che Guevivara, Generalen, Kesha samt R. Zimmerman. Vi hoppas att vi får ett betydande läsar stöd. Jag kan iaf meddela att kvällen har erbjudit fylla, hud och okontrollerat supande. Jag vill även påpeka att idén med bloggen kom efter en fruktansvärt blöt kväll på 311WestVictoria. Jag hoppas för allt i världen att mina vänner och kamrater håller upp denna blogg.

För de inavlande människor som mot förmodan befinner sig utanför Amerikas gränser, kan jag meddela att vi befinner oss i Santa Barbara US. Eftersom min vän, generalen, inte hhar någon webb-cam bjuds det inte på några bilder.


Ett första inlägg från bloggens Mästare

R. Zimmerman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0