Världens coolaste gubbe!

Vår granne är så jävla ball! Jag gick in där för att säga till honom att vi ska ha födelsedagsfest här ikväll, så att han var förvarnad.

”Åh, vad roligt, det måste ni verkligen! Jag älskar fester, hoppas att ni får det roligt och att ni super riktigt rejält”

Vår granne är en typ 80-årig gammal man ska tilläggas.

”Jag har festat väldigt mycket i mina dar. Vi brukade kallas för The Wild Bunch”.

 

Några minuter senare när vi satt och blåste ballonger kom han in till oss med en vinflaska ”som en kontribution till festen”.

 

Men inte nog med det! Några minuter senare kom han tillbaka igen.

”Min tjej är inte hemma den här helgen så jag behöver inte det här. Enjoy!”

Så gav han oss en tub med glidmedel.

 

Årets skönaste granne!

 

/ Kesha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0