Prisa gud, internetuppkopplingen är TILLBAKA!

Som Johan har berättat vi varit utan Internet i några dagar nu. Jag hade ingen riktig uppfattning om vilket Internet-beroende jag faktiskt har. Redan efter en dryg timme satt vi allihop och skakade av abstinens samt suckade högljutt. Efter ytterligare någon timme ansåg jag att vi råkat ut för en katastrof som närmast går att jämföra med den som äger rum på Haiti. Något som jag så här i efterhand inser var en överdrift.

Herregud, vad gjorde våra kära föräldrar under sin uppväxt?

Nu är vi up and running igen iaf!

Tycker att det är roligt med Dennis initiativ “mustasch februari”. Jag skulle gärna deltagit men tyvärr har jag en ansiktsbehåring som inte skulle göra en 10-årig Iransk pojke avundsjuk(osäker på hur mycket det egentligen säger om min oförmåga att odla mustasch). Men jag önskar dennis lycka till och hoppas att han står fast vid sitt ord. När såsen börjar fastna i överläppsbehåringen och gapskratten flödar i skolan är det lätt att vika sig.

FRIDENS RZ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0