LIVS FÖRSTA INLÄGG ! FULL SOM EN BRANDSPRUTA

Tjaaaa!

Doooonald trump är jag varför vet inte jag.

Hur e läget? Jo dåå själv är tyvärr lite full efter drickan! Den här helgen har bara jag , frank och Dennis varit hemma. Johan , Steven och Ludwiq är ute på uppdrag ut av amerikanska regeringen.

Assåå , har precis sökt in till Univeristy of Hong kong, kommer man in eller inte, det är frågan?!?! Om ja gör de så e de bra annars får ja fortsätta i Californien!

Hursom helst så ska jag, frank och Dencan dd andersson ( Dennis[email protected] ) till Sharkeez som är ett ute ställe.

Frank och Dennis fråga mig om jag kunde hjälpa dem att fixa lite tjejer , det var längesen dem fick känna ¨på lite. Hur som helst så vill jag påminna er alla om att jag har flickvänn hon heter Alexsandra och jag går absolut inte ut för tjejer. Jag går ut för att lära mina rumskompisar hur man man kommer ut ur skalet som det heter.

Jag gillar obama och Person.

Hej Hongkong.

Regards,

Brandsprutan Aka. Donald trump!!  i will regret this tomorrow!




Kommentarer
Postat av: Johan

Haha, ni verkar ha det väldigt roligt med bara halva manskapet hemma. När Nima är brandspruta - då vet man att det är en skojig kväll! Så hur gick det med mustaschen Dencan?



Hälsningar från Anaheim

2010-02-15 @ 06:58:48
URL: http://johanhammerby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0