Guldfisk i ett glas vatten

Ja va på djuraffären förut under dagen å köpte en guldfisk, hade tänkt att den skulle bo i ett glas vatten, Den lever fortfarande och om den överlever tills jag vaknar igen så blir den uppgraderad till en red cup.
Jag skulle behöva få lite hjälp med att döpa den, har ingen som helst ide va den ska heta, så kom med förslag!
Jag matar fisken med proteinpulver och maskar så han kommer bli stor å stark när han blir vuxen. Riktigt kul med en 7e medlem i victoria house.

Kom å mata fisken om ni vill.

C.G

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad jobbigt ! nu måste jag köpa en fisk. jag har en stark känsla av att denna bloggen kommer ge mig massa skumma idéer... yes!!

2010-02-22 @ 01:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0